Gyakran Ismételt Kérdések

Személyesen is átvehetem a rendelésemet?

Igen. A készleten lévő megrendelt termékek személyesen is átvehetők előre egyeztetett időpontban Veszprémben székhelyünkön, illetve Balatonfűzfőn. Ezt az átvételi módot azon vásárlóinknak ajánljuk, akik a termékeket a megrendeléstől számított néhány napon belül személyesen át tudják venni. Ebben az esetben természetesen a megrendelt termékeket nem terheli szállítási költség.

Van lehetőség ingyenes házhoz szállításra?

Igen. Amennyiben rendelésének értéke meghaladja a 19 000 Ft-ot, rendelését 2-9 munkanap alatt ingyen szállítjuk házhoz.

Mennyi időn belül érkezik meg kedvenc Kócoska csomagom?

Amennyiben a megrendelése munkanapokon déli 12 óráig beérkezik, a megrendelt termék készleten van, illetve utánvételes vagy paypal fizetési módot választott a csomagot aznap feladjuk, és a kiválasztott szállítási időn belül a csomag megérkezik. Utalásos fizetési mód esetén utalása beérkezése után adjuk fel csomagját. Ha a termék nincs készleten a kiszállítást az adott termék készletünkre kerülése határozza meg. 

Hogyan tudok fizetni?

Banki átutalással, PayPal biztonságos online fizetési móddal, vagy az áru átvételekor utánvéttel lehet fizetni. Személyes átvétel esetén készpénzes fizetésre is van lehetőség.

Hogyan kapom meg a megrendelt árut?

A GLS futárszolgálata segítségével juttatjuk el Önhöz a rendelését, mindig az Ön igényeinek legmegfelelőbb módon. A szállítási határidő 2-9 munkanap lehet, de amint átadtuk az árut a szállítónak, egy elektronikus levélben üzenetet küldünk.

Hogyan tudok könnyen konkrét termékeket találni?

Az oldal tetején található "részletes kereső"-re kattintva beírhatja a termék nevét vagy cikkszámát. Tovább szűkítheti keresését, ha a termék márkáját kiválasztja. 

Ingyenes-e a regisztráció?

Igen, a regisztráció díjmentes, és semmilyen kötelezettséggel nem jár.

Regisztráltam, de nem kaptam meg a megerősítő e-mailt. Miért?

A megerősítő e-mail egy automatikus rendszerüzenet, ezért néhány levelezőprogram (pl. freemail… stb) kérdés nélkül a spam mappába teheti, így könnyen elkerülheti figyelmét. Először nézze meg spam mappáját. Ha nincs ott sem, akkor előfordulhat, hogy hibásan adta meg az e-mail címét, ezért nem kapja meg levelünket. Ebben az esetben regisztráljon újra a helyes e-mail címmel.

Ha nem tetszik a termék lehet-e cserélni, visszakapom-e az árát?

Természetesen, ha a termék nem felel meg az elvárásoknak, akkor azt vissza lehet küldeni, bármilyen készleten lévő termékre kicseréljük. Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon, hogy mely termékre szeretné kicserélni. Amennyiben a vételárat szeretné visszakapni, jelezze a visszaküldött termékhez csatolt lapon, vagy ügyfélszolgálatunk e-mail címén, és a pénzt a lehető leghamarabb visszautaljuk.

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk. (Kócoska Mesebolt Kft. 8200 Veszprém, Sáfrány utca 1/D) A visszaküldés költségét Önnek kell állnia.